Tuesday, February 16, 2010

::sekadar coretan::

aku...adlh aku...tiada siapa tahu akn aku..salaen 'dia' dan aku..
aku...adlah aku...bdirinya aku adlh satu...wujud aku kerna satu cmtuman rasa cinta dan harapan...
tp..persoalannya..adakah aku mmpu mlhirkn rasa cinta...mmpukah aku mlhirkan harapan..sbgai mana mereka harapkn...??
kini dewasa aku...menggengdong sjuta harapan...mlalui jln sempit,kelam dn suram...
bebekalkn keyakinan dn berpkasikn semangat utk hidup..
aku ykin..pasti ada highway yg mmpu mbuatkan perjalanan aku kembali lancar..
insyaallah...
aku...kadng kala...wktu mmbuatkn  jiwa terasa kosong..
aku lupa harapan..aku lupa akn perjuangan..
tp tiada siapa yg tahu..bila..mana atau mcmna aku wktu itu...
aku xmahu org tahu...
biarkn rasa itu aku simpan dlm lempitan hatiku....
    dan biarkn ianya thapus sediri.. 
dan berlalu pergi....
.







No comments: