Wednesday, March 3, 2010

::buntu::

ntah..aku xpsti..knp 2 3 arini..aku rasa xbest kt jiwa aku ne..dua bhan yg ckup "kaw" tlah teradun dlm jiwa ne..gundah n celaru..fuhh..lbih pahit dr hempedu dn lebih pedih dr luka..aduiii...
ya..byk persoalan yg bermaen d benak pikiran ne..aku mse buntu..knp tiada jwapn yg mmpu mrungkai misteri bibit2 persoalan ne..kpercayaan...
knpa?mseh ade prtikaian ttg kslahan llu??
adkh salah..bila aku cube mjdi jjur?
knpa mseh ada jwpn yg tsirat d ati pd sstgh mereka2 yg mse mganggap bhsa yg kluar dr mulut ini adlh bhsa "gula"...ntah..mgkin skg ne adlh wktu sukar utk aku atau mgkin jga..kpcyaan akn hdir..biler ada nya rsa gembira pd dri seseorg..
ermm..ntah..
apepun..trpulang pda kau.mereka atau sape2..untuk apa lagi aku mrayu..myuruh mmpercyai ssuatu pkara yg btul?pada aku..kepercayaan tdk bleh d rasuah atau diugut..jd..
knpa perlu aku???

1 comment:

rarelymine said...

ehem. sila jelas kan? xperlu d jelas kan.. agak down la bila membaca. :) sngt terima kasih.