Thursday, March 11, 2010

::dulu..kini dan selamanya::

maaf...arini aku terasa semangat aku mati..
wlpun aku ne laki yg pda zahirnya aku kelihatan lasak..selamber..tp serius..jiwa aku sedang kacau...rasa mau amuk..
kot..kot...leh setelkn masalah...tp tu bkn cra yg bagus..
slgi ade otak selagi aku berakal...aku cube setelkan problem2 LAHANAT ne sume..
wlau ianya terasa cam bodoh...
aku terasa cam hipokrit ngan diri sendiri je..
knpa aku still sorokkn msalah ne dgn wt2 xde ape yg berlaku..
PIGIIIDAHHH..!!
nape aku perlu sorokkn?
haha..
beb..bkn xnk kongsi,bkn xnk cerita..
tp...aku tau..rata2 mahkluk2 tuhan yg bernama manusia ne..
pada aku la...
cukup senang..
"KAU PUNYA PROBLEM..PANDAI2LA KAU SETELKN SENDIRI"
haha..tu sebab aku suke perap..jadikan pekasam..
biarla masalah ne basi dgn sendiri...
hahahaaa...

No comments: